Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Контактні номери телефону: 067-180-61-52 Київстар 050-845-99-43 Vodafone Повернення або обмін товарів належної якості відбувається протягом 14 днів із моменту отримання товару покупцем. Якщо товар вам з якихось причин не підійшов або не сподобався, ви маєте право повернути товар протягом 14 днів з дня отримання. Товар приймається, якщо: 1) Товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. 2) Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; 3) Збережено всі ярлики та заводське маркування. 4) Є товарний чек. 5) Не вийшов гарантійний термін При недотриманні всіх вищевказаних норм продавець має право відмовити у поверненні товару Повернення або обмін товарів неналежної якості: Спочатку варто переконатися, що товар дійсно не працюєте або бракований. Кожен товар проходить три етапи перевірки: Перша перевірка виробником на справність, характеристики, шлюб. Друга перевірка нашим магазином при отриманні, та безпосередньо перед відправкою. Третя перевірка Вами при отриманні товару у відділенні транспортної компанії. Ми просимо вас перевіряти товар при отриманні у відділенні пошти. Якщо при перевірці ви виявите, що товар пошкоджений, знаходиться в неробочому стані, має незбережений товарний вигляд, або пошкоджену упаковку через неякісне надання перевізником своїх послуг, відмовляйтеся від нього прямо на пошті. У разі недотримання цих умов покупцеві буде відмовлено в обміні товару або поверненні коштів через відсутність причетності вини нашого магазину до пошкодження товару та порушення цілісності його упаковки. Обмін товару чи повернення коштів робимо протягом 5 робочих днів із моменту отримання товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.